first stop: Miami South beach!! - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Mark Leeuwen - WaarBenJij.nu first stop: Miami South beach!! - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Mark Leeuwen - WaarBenJij.nu

first stop: Miami South beach!!

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

18 September 2014 | Verenigde Staten, Miami Beach

Hallo thuisfront!!

Ja ja! het eerste reisverslag vanuit het bloedhete miami :D (bloedheet mag je dubbel opvatten yes yes ;))
De meesten mensen thuis hebben al begrepen dat ik veilig ben aangekomen dankzij onze grote vriend internet. Er is natuurlijk gewoon wifi in m'n hostel en die makkelijke connectie met thuis maakt dat ik mij nog niet echt ver weg voel, ook al ligt er een flinke oceaan tussen ons in!

Misschien is het wel beter om wat langzamer de grote afstand tussen ons te laten doordringen, want afscheid nemen was niet makkelijk.
De eerste dag ervaarde ik ook wat teruggetrokkenheid in mijzelf. Na het eerste "pancake breakfast included" ontbijtje trok ik mij nog een beetje terug op m'n en zocht wat excuusjes voor mezelf om mij daar bezig te houden. Na wat gevoel te hebben geuit in mijn dagboekje (gekregen van hele lieve vrienden :)) en een beetje tegen mijn gopro te hebben gekletst, heb ik mezelf bij elkaar geraapt en ben ik gaan socializen.

En dan merk je hoe snel het kan gaan. Contact maken is gewoon leuk en voor je het weet heb je een kliekje dat je 'the flying dutchman noemt' (orgineel) en zelfs weer jou als 'leidertje' in de groep positineerd... of is mijn nederlandse looptempo gewoon te hoog dat ze wel achter me moesten lopen...?

Anyway, ik vermaak me prima hier, maar ik verlang nu al naar meer natuur, meer ontdekken, meer back to basic en minder stad. Zo ging ik gister met zo'n tripje mee naar een prachtige club in een 5 sterren hotel genaamd club LIV. Het was 'high class' met heel veel mensen die daar naar probeerden te gedragen. VIP banken enz. en ik voelde me daar steeds minder prettig. lose the fakeness please!!

Dus.. morgen Honduras! :D een hele week focussen op het behalen van mijn PADI. zooooveel zin in! jullie zien de foto's hier wel verschijnen!

liefs

  • 18 September 2014 - 18:33

    Josje:

    Gaaf! Ik blijf je volgen!! Wat is een PADI? ^^

  • 18 September 2014 - 18:45

    Suzanne:

    Gaaf!! Fijn dat het eerste stukje zo goed bevallen is.. dan word het waarschijnlijk alleen nog maar beter. Heel veel succes met het duiken! Kusjes xxx van ons!

  • 18 September 2014 - 19:01

    Mama:

    Oh lieverd, wat heerlijk om te lezen hoe je erin staat!! go for you and only you
    Ik ben zooo trots op je dat je dit onderneemt! (maar eh....is dit privé of publiekelijk wat ik schrijf??)

    Kijk uit naar je volgende bericht maar haast je er vooral niet mee!! XXXX

  • 18 September 2014 - 19:01

    Jan-Dirk:

    Heel goed blijf kijken en ervaren! Go on!

  • 18 September 2014 - 19:11

    Dave:

    Hej mark goed om te horen dat t goed met je gaat heel veel succes met je padi kijk er nu al naar uit om eens een duik met je te maken gaat je lukken maat!!

  • 18 September 2014 - 19:16

    Linda:

    Fijn om al wat van je te lezen!! Afscheid nemen was zeker niet makkelijk
    . Blij dat je snel de hort op bent gegaan. Je eerste avontuur al in the pocket :) Ben benieuwd naar je volgende bericht over Honduras!

  • 18 September 2014 - 19:22

    Nadine:

    Danspartner!

    Fijn om je verhalen te lezen. Ik kijk al uit naar de volgende!

    Liefs

  • 18 September 2014 - 19:30

    Jill :

    Goed om al wat van je te lezen! Ik kijk uit naar meer jaloersmakende berichten van je!

    Heel veel liefs uit NL (waar de temperaturen ook eindelijk weer lekker zijn).

  • 18 September 2014 - 19:56

    Ghis:

    Wauw klinkt goed! "Flying dutch man" haha! Succes met het halen van je PADI, nu al jaloers van al t moois dat je gaat zien! Liefs xxx

  • 18 September 2014 - 20:00

    Jolanda:

    Ondanks een lastig afscheid, gelukkig je weg al goed weten te vinden! Bedankt voor je heerlijke cadeau, super lief van je! Geniet jij van je reis, genieten wij van je cadeau! Succes met je duikcursus! Liefs uit t kleine Hillegom!

  • 18 September 2014 - 20:17

    Denise:

    Maandag was pittig(lang leven het afscheid nemen) maar wat Nadine al zei: voor je het weet is het om! En als ik zo aan de foto op fb heb gezien klopt dat denk ik ook! Je heb het al goed naar je zin! Heerlijk om dat te zien!! Geniet ervan!! En ook ik kijk uit naar je volgende blog!! Liefs Denise

  • 18 September 2014 - 21:56

    Deborah&Mitchell :

    Super gaaf Mark,beetje jaloers maar hier!
    Geniet van alles wat je mee maakt en wat gaat komen.
    Je schrijft heerlijk dus we kijken uit naar de volgende.
    Xx

  • 18 September 2014 - 22:29

    Petra:

    Wat heerlijk om te horen dat je het nu al naar je zin hebt.
    Op naar voor jou meer avontuur en voor ons de foto's en verhalen.

    Liefs

  • 19 September 2014 - 08:17

    Jose Kortekaas:

    Wat leuk om te lezen! Goede reis Mark en vele mooie ervaringen toegewenst! X

  • 19 September 2014 - 09:16

    Esther:

    Haha dat socializen gaat snel he?! Wacht maar...straks kun je van te voren al voorspellen hoe de kennismaakgesprekken gaan verlopen ;)

  • 19 September 2014 - 21:32

    Theo:

    Stik jalours,... Op je trip, je voornemens EN dat er nu al bij dit eerste verslag 238 volgers zijn. Zou zeggen geniet er vooral van!!!

  • 24 September 2014 - 15:59

    Ome Jan:

    prachtig om te horen dat je een goede start hebt gemaakt, veel succes en plezier in Honduras.

  • 29 September 2014 - 20:49

    Paul & Monique:

    Goed verhaal. Er schuilt een schrijver in jou. Blijf jouw ervaringen met ons delen. Zo kunnen wij meeleven en beleef jij het dubbel. Een keer in de realiteit en een keer tijdens het schrijven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami Beach

Mark

Actief sinds 06 Juli 2014
Verslag gelezen: 464
Totaal aantal bezoekers 6104

Voorgaande reizen:

15 September 2014 - 10 April 2015

7 continenten in 1 reis

Landen bezocht: